divendres, 3 de febrer del 2017

Els treballs d'investigació de 5è B

9 comentaris:

Unknown ha dit...

Bon dia soc n'Axel.Jo crec que el meu grup i jo ho podriem fer millor perque he vist aquests treballs i crec que estan mes currats.Tenen mes fotos mes informacio tenen videos, canÇons...

Unknown ha dit...

enhorabona a tots vosaltres


Axel

Unknown ha dit...

Hola sóc Na Alicia i a la meva mare li agradan tots els treball però el que més les 4 R.

Anònim ha dit...

Hola soc en Rubén M. Alguns dels treballs man ajudat a contestar les preguntes.

Jaume Cañellas Sanz ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Jaume Cañellas Sanz ha dit...

Hola el traball que mes m'ha agradat a estat"com frenar el canvi climatic"

Anònim ha dit...

Hola, som n'Albert. Tots els treballs estan molt bé pero el que més m'ha agradat es el dels espais protegits perque pots coneixer la nostra illa. Jo he anat a alguns dels llocs que surten.

Unknown ha dit...

Me an gustado todos los trabajos estaban muy bien echo y os habéis esforzado mucho 😘😜😜😜😜

Anònim ha dit...

Jo crec que els seus traballs estaven mes currats
Socn'Aarón