dimarts, 28 de març del 2017

Ruta de treball: Les etapes de la Història

7 comentaris:

las series de lucy ha dit...

hola jo soc na Lucia Vla

he triat el video de 25 minuts de ledat mitjana

conta el que va pasar amb limperi roma

me ha cridat latencio el que com tractaven a els esclavos a ledat mitjana els tractaven molt mala ment

he aprest que cuan pasaven per un poble lo robaben tot per donárselo a en Julio Cesar i despres laltra cosa es que feien lluitas y en Cesar amb el dit decidia qui havia goanyat i qui havia perdut

Bailando con Natalia ha dit...

Hola soc Natalia

E triat el video de 25 minuts de la edat mitjana perque es la meva etapa

Contava tot el que va pasar amb el imperi Roma i a les gerres

Lo que mes m'ha cridat la atencio es que cuasi sempre estaven en gerra

Les dues coses que he apres són que la gent amb dobes nomes volia mes i que els dies de tornetg no es feia feina

COCINA CON NOA ha dit...

hola jero soc na noa e triat el video mes curt i me ha agradat molt . Posarem moltes coses sobre aixo en la presentacio m'agradat molt

Unknown ha dit...

Hola soc n'Ayla he triat el video de un nin que cherraba que explicaba com vestien,com eren......aquest tema ens agradarà molt😚

Marc Aleix ha dit...

Hola jero soc en marc aleix e mirat el video de 25m de prehistoria neolitic

M'he a servit de molta ajuda per poder completar mes el nostre drive

Gracies jero

Unknown ha dit...

Hola soc n'Arantxa i el videos del neolitic estan molt chulos
Gracies

Unknown ha dit...

Hola soc en Dani i he vist el video mes curt. Els videos estan genials igual que els enllaçoc.
Gracies