divendres, 10 de novembre del 2017

Acabam el projecte del terreny!

A la fi tots els nostres esforços han pres forma a través dels diferents documents que hem anat elaborant... Els resultats són bastant satisfactoris i ara només ens queda esperar que totes les nostres peticions arribin a ser realitat!
Creuarem els dits!! Si voleu saber el que pensam sobre aquest projecte només heu de llegir els següents comentaris i els que trobareu al bloc del projecte, clicant aquí
Resultat d'imatges de creuar dits

13 comentaris:

Anònim ha dit...

Aquest projecte m'ha agradat moooooooooooooooooooooooooooolt i he apres moltes coses com per exemple: calcular amb metres quadrats, i tambe he apres un instrument de mesura que es nom odómetre.
Gràcies Jero, som en Marc,
Adeùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùù.

Unknown ha dit...

Ha jo m'ha agradat molt per que he aprengut coses noves i també m'ha agradat sortir de l'escola






soc N'adri

Unknown ha dit...

MOLTISIMES GRACIS JERO ADEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

luna ha dit...

hola soc na Luna y m'ha agradat molt perquè crec que hu aprofiterem molt ja que quan sigui majors podrem dir aixo va ser sa nostra idea.

Anònim ha dit...

Hola soc en Ginés lo que més m' agradat a estat medir amb el onometre.

Anònim ha dit...

Hola soc na Lucia de 6B y a jo m'hagradat molt aquest prjecte perque he apres a mesurar en metres quadrats.GRACIS JERO:)

Anònim ha dit...

Hola soc na Julia i aquest projecte m'hagradat molt perque he apres a mesurar en metres quadrats i ha estat molt divertit adeu i gracues.

Anònim ha dit...

HOLA SOC EN DANIN I ESTIC MOLT CONTENT AMB ELS RESULTATS DEL PROJECTE

Anònim ha dit...

Holal Soc en Pau i m'agradat Molta aquest projecte
Porque a estat Molta divertit surtir de la escola i e aprengut montes maneres de mesurar

Anònim ha dit...

¡Hola!, soc en Darío, lo que més m'agradat ha estat anar al camp i mesurar-lo
i també fer el treball de classe.
¡¡Moltes gràcies jero!!

Anònim ha dit...

HOLA SOC NA PAULA I EL QUE MES M' HA AGRADAT A ESTAT ANARNOS AL CAMP.MOLTES GRACIES

Anònim ha dit...

HOLA SOC EN SAM I EL QUE MES M HA AGRADAT A ESTAT DESCUBRI EL QUE ES PODRIA MILLORAR LA URBANITZACIO

JOEL ha dit...

Hola som en joel m'agradat molt aquesta progecte perqué he aprendido moltes coses