dimecres, 13 de desembre del 2017

El berenar del Món




6 comentaris:

Unknown ha dit...

La activitat ha estat molt xula, aunque esteia amb els rics m'he sentit molt malament i no me vull imaginar es que esteien a l'altre taula la actividat m'ha fet pensar amb tot lo que tenim i no lo valoram.

Alba Garcia ha dit...

M´ha agradat la activitat i crec que s´a notatb el que els mestres volian transmetre

Baltha ha dit...

Em sembla injust que hi haji exsistiesi la pobreza.En l´activitat d´avui si jo fos ric hagues repartit el menjar entre tots.

Baltha ha dit...

Hola Soc en Toni Cañellas
Em sembla injust que hi haji exsistiesi la pobreza.En l´activitat d´avui si jo fos ric hagues repartit el menjar entre tots.

Dani Cañellas ha dit...

Dani Cañellas
Em sembla injust que no li donin als pobres els mateixos doblers que li donen als rics i per aixo crec que es injust.



Anònim ha dit...

Soc en Lluc, aquesta presentació es molt xula de com es reparteixen les riqueses... Esper que poguem fer molts mes traballs per reflexionar com aquest.