diumenge, 17 de març del 2019

Tercera passa!

A més dels cartells que ens han arribat des del Banc de Sang també penjam uns cartells que nosaltres hem fet amb informació curiosa sobre la donació per veure si així més gent s'anima a donar-ne. L'hem titulat: Sabies que...

I a més, aquesta informació també l'hem donada a totes les famílies de l'escola acompanyant la circular que entre tots hem estat redactant per tal d'explicar el nostre objectiu:

Benvolgudes famílies,
Durant aquest trimestre a les classes de 6è hem treballat un projecte sobre la importància de la donació de sang i entre d’altres coses, a través d’enquestes que hem fet a  famílies de l’escola, ens hem adonat que hi ha molt poca gent que doni sang habitualment.
És per això que ens hem proposat un repte: aconseguir que el nombre de donants a la nostra zona augmenti.
Per aconseguir-ho hem fet cartells informatius que hem repartit als comerços, una xerrada als mestres de l’escola, publicitat al blog del centre i aquesta circular dirigida a vosaltres.
Des de la Fundació del Banc de Sang i Teixits també ens volen ajudar així que el proper dimecres 20 de març, l’autobús de la Fundació serà a l’escola des de  les 15h  a 20h per a què pogueu fer les vostres donacions.
Vos asseguram que les persones que pogueu  donar sang vos endureu un bon regal: haureu salvat 3 vides.
Moltes gràcies per col.laborar amb nosaltres!
    Els nins i nines de 6è.

17 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola som na Nuria L.
Trob que aquest projecte a més de ser interesant, pens que també seveix per concienciar que es necesiari moltes donacions diaries.
També hem après moltes coses, per exemple jo no sabia que haviem d'anar a un autocar per donar sang, jo pensaba que haviem d'anar a l'hospital. També he aprés que la sang es divideix en tres grups: Plasma, els globus vermells i plaquetes per aixó diuen que per 1 donació pots salvar 3 vides.

Gràcies per un projecte tan entretingut i divertit.

Anònim ha dit...

Hola soc na Lilian
Aquest projecte es molt interesant no sabia del tot que podies donar sang i els tipus de sang que hi ha. M'ha agradat molt i de major jo també vull ser donant. M'ha interesat sobretot que el AB+ son donants de plasma universal i que els 0- son donants de sang universal.


M'ha agradat moltisim aquest projecte.

Carlos ha dit...

Hola soc en Carlos Álvarez,
Aquest projecte m'ha agradat molt per que no sabia que hi habia tants grups de sang de persones diferent i tambè que la sang es divideix en tres parts.
En resum la sang es molt interesant i aquest projecte ha estat lo millor de lo millor.



Adeu fins ;)

Isabel ha dit...

M'ha encantat aquest projecte, yo mai havia escoltat sobre aquest tema y he aprengut un munte de coses novies com: necesitam 200 donacions diaries ect.. En resum... AQUEST PROJECTE A SIGUT EL MILLOR!
M'ha parescut molt interesant el bus y ses pases que has de seguir per ser donant.


Adeu!!!!!

Unknown ha dit...

hola soc n' Arnau ha jo m'ha agradat milt lo de la donacio lo mes chulo va ser repartir per totes les tendes i pengar els folletos i tampoc sabia que 0- es donant universal. I tame apart de banc de sang tanbe hi ha de teixits... gracies Jero per esnsñarnos tot aicho.

Anònim ha dit...

Hola soc na Carla.C
Aquest projecte ha estat un dels que més m'han agradat,ha estat interessant i divertit. El primer que hem fet ha estat saber tota la informació necesària per dir a les altres persones que només el 2% de la població dona sang i que se n'adonin de que hi ha molta de gent que necessita sang però molt poca gent es donant i això ha de canviar i a més a més aquest projecte m'ha servit per saber que hi ha un procés molt llarg per donar un pot de sang

Unknown ha dit...

Hola, soc en David e, he trovat que el projecte de dona sang a sigut molt interesant perque he aprés quantes vides podes salvar amb una donació... A més a més a estat molt divertit perque hem fer un questionari, hem sortit al carrer per penjar cartells... El que mes m'ha agradat va ser fer el questionari i fer els punts de llibre pels donants.


Adeu, fins demá!!!!!!

Anònim ha dit...

Hola, soc na Carla B. Pens que aquest projecte ha estat dels millors junt al del cos humà. He aprés moltes curiositats sobre la sang. Gràcies a nosaltres i a na Jero hem aconseguit augmentar el nombre de donacions. Crec que aquest projecte ha servit de molt a salvar moltes vides.

Gràcies Jero per ensenyar-mos tot sobre la sang. M'ha encantat.

ARIADNA ha dit...

Hola soc n?Ariadna.M'ha agradat molt el porjecte de dona sang .he apres el proces de la donacio de sang,que la sang es separa en tres components...
Fer els punt de llibres a estat molt divetit.
Gacies Jero per fer un dels projectes mes divertit de tots!!!!!

Anònim ha dit...

Bon dia, som en Lluc. Se que amb tant d'esforç que hem fet per realitzar aquest projecte haurem aconseguit el nostre objectiu, augmentar el nombre de donants, quant més millor. Don l'enhorabona a na Jero i tots els alumnes de 6è del CP Badies que s'han esforçat al màxim per tenir un èxit i afluència de la gent per conscieciar-la de que és important donar sang.

Anònim ha dit...

Bon día soc n'Emma i auqest projecte de recuida de sang m'ha parescut molt interesant i super solidari.Gracies profes per una encenyança aixi.

Anònim ha dit...

Soc en Dani i m'a parescut que aquest projecte de recuida de sang es molt interesant

Anònim ha dit...

SOC VALERIA I M'A PARESCUT UN PROJECTE MOLT INTERESANT A ESTAT GENIAL EL AUTO BUS

Anònim ha dit...

Bon dia soc na Carla.S i a jo m'ha agradat molt aquest projecte ha estat interesant i a la vegada divertit la part que mes m'ha agradat ha estat quan varem sorira penjar papers peró també difícil perque haviem de pesar a que lloc ho penjavem,feia vergonya preguntar a la gent per donar-mos permis per penjar pepers...peròm'ha agradat moltisim!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Hola sóc Maya de 6èA, ma agradat molt aquest projecte ja que també he pogut veure i fer coses que altres no han pogut fer. Aquest projecte m'ha interessat molt i moltes gràcies a Jero per ensenyar-nos tot la informació que ens has pogut donar. I moltes gràcies al banc de sang i teixits per participar en aquest projecte amb nosaltres.

Anònim ha dit...

2 Hola som na Nuria L:
El nostre projecte com ja he dit abans m'han encantat.
El primer dia na Jero va entrar i ens va pedir que pensasim quin projecte seria ningú ho va dir a la primera na Jero ens va ajudar una mica. Quan ja varem decubrir que el nostre projecte es aprenderem serà augmentar les donacions de sang.
Primer na Jero volia sebre el que sabiem sobre la sang i ens va fer un "Kahoot" i una "enquesta" qua na Jero ja sabia el que sabiem en va fer una classe per fer un resum del que varem fer.
Després varen anar a preguntar a les famílies de l'escola i a les rafique va salir un percentarge molt baix de gent que dona sang i el nostre repte era agumentar aquell percentatge per un mes alt.
Quan ja varen passar unes quantes setmanes el "bus de dona sang" va venir a l'escola i després de que passes el dia varem veure quantes donacions aviem recaudat, i a jo hem va sorprendre perque varem consegur un nombre bastant major que el de abans:).
Gracies i adeú.

Anònim ha dit...

Bon dia som na Nuria Jaume i volia dir que aquest projecte m'ha encantat no nomes perque es molt divertit si no perque hem pogut aprendre moltes coses inerasants,desde sebre que es dona sang a entrar a l'autobus de dona sang.

Jo m'esperaraba sincerament que fos molt mes aborrit pero m'ha sonprengut que el xerrar de les donacions de sang fosi tan entretingut.

A jo la el que mes m'ha agradat ha estat explicarli als profesors el nostre projecte va ser molt divertit.

He aprerngut m0ltes coses pero sei hemtingues que quedar amb una seria quees pden salvar tres vides amb una donacio perque com ja ha esplicat algún company la sang es divideix en tres components(globuls vermells,plasma i plaquetes)i que una donacio dura deu minuts( hem pensaba que duraría molt mes).

Moltes gracis Jero per proposarmos aquest projecte tan entretingut.